Γραφείο Διοικητικής – Γραμματειακής Υποστήριξης

  1. Παρέχει διοικητική −γραμματειακή υποστήριξη στη διεύθυνση και στα τμήματά της.
  2. Συνεργάζεται με τους επικεφαλής υπηρεσιών του Δήμου σχετικά με την συλλογή των στοιχείων, προτάσεων και εισηγήσεων για τη σύνταξη από τα τμήματα των προϋπολογισμών, των οικονομικών προγραμμάτων κ.α.
  3. Διακινεί και διεκπεραιώνει την εσωτερική αλληλογραφία του της διεύθυνσης με τις άλλες υπηρεσίες του Δήμου, συνεργάζεται με το κεντρικό πρωτόκολλο, τηρεί ψηφιακό ή άλλο αρχείο αλληλογραφίας, αποφάσεων, διατάξεων, προγραμμάτων και διευκολύνει τα τμήματα κ.λ.π
  4. Δακτυλογραφεί και διεκπεραιώνει κάθε γραμματειακή εργασία που του αναθέτει ο Διευθυντής και που αφορά στην άσκηση αρμοδιοτήτων των τμημάτων της Διεύθυνσης.
Δήμος Σερρών
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.