Ανάπτυξη

 

Πρόγραμμα

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΘΕΜΑ

«ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & CITY BRANDING»

 

Δημοτικό Θέατρο Αστέρια (Σέρρες), 14 Δεκεμβρίου 2013

 

Συντονισμός εκδήλωσης:  Δρ. Αικατερίνη Πουστουρλή (Υπεύθυνη Επιτροπής Aνάπτυξης – Καινοτομίας)

 

Στόχος της εκδήλωσης είναι να αναδειχθούν και να παρουσιαστούν τοπικά συστήματα ή προτάσεις καινοτομίας καθώς και της στρατηγικής Citybranding, που λειτουργεί ως έσο για την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, με σκοπό την αύξηση των εσωτερικών επενδύσεων και του τουρισμού, αλλά και την επίτευξη κοινοτικής ανάπτυξης, ενισχύοντας την τοπική ταυτότητα και την ταύτιση των κατοίκων ε την πόλη: Ότι Οδηγεί τις Σέρρες στο δρόμο προς την Οικοδόμηση Οικονομίας και Αποθετηρίου Γνώσης.

Είναι πλέον ορατό ότι οι τοπικές, περιφερειακές και κρατικές αρχές, στα πλαίσια ενός διαρκώς αυξανόμενου ανταγωνισμού, εντείνουν τις προσπάθειές τους να βελτιώσουν την εικόνα και τη φήμη τους χρησιμοποιώντας πολλές και διαφορετικές στρατηγικές. Ποιές είναι οι ειδικές απαιτήσεις και δυσκολίες στη χάραξη μιας τέτοιας στρατηγικής; Ποιά είναι τα αποτελεσματικά εργαλεία, οι διαδικασίες και οι φάσεις εφαρμογής ενός σχεδίου δράσης; Τι προτείνει η διεθνής και η ελληνική εμπειρία και βιβλιογραφία; Τι είναι το Marketing και Branding του Τόπου, όρος αυξανόμενα δημοφιλής σε ακαδημαϊκούς και πολιτικούς κύκλους τα τελευταία χρόνια;

Aν και μονοσήμαντες ή απλές απαντήσεις δεν μπορούν να δοθούν, η ημερίδα αυτή στοχεύει στο να ενημερωθεί η τοπική κοινωνία, ότι η ταυτότητα ενός τόπου συνδιαμορφώνεται από πολλές επάλληλες, παράλληλες ή και διαφορετικές δράσεις. Γεωμορφολογία, αρχιτεκτονική, άνθρωποι, ιδιαίτερα προϊόντα, γαστρονομία, νέες τεχνολογίες, δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν και αλληλοεπηρεάζονται.

Ειδικότερα για την πόλη των Σερρών η πρωτοβουλία αυτή ανοίγει ία συζήτηση, που δεν μπορεί να αργήσει άλλο. Η πόλη των Σερρών χρειάζεται το γενικότερο πλαίσιο (City Branding) που θα νοηματοδοτήσει δράσεις, θα συνενώσει πρωτοβουλίες, θα ενεργοποιήσει πολιτικές. Ας ξεκινήσουμε.

Υλοποίηση: 14 Δεκεμβρίου 2013.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα υπάρξουν εισηγήσεις από διακεκριμένους εισηγητές σε θέματα Citybranding με αναφορές σε συγκεκριμένα “success stories”. Η προβολή τους θα ενθαρρύνει και άλλους επίδοξους καινοτόμους πολίτες να ακολουθήσουν το δρόμο των επιτυχημένων καινοτόμων Σερραίων, Ελλήνων και Πολιτών του Κόσμου.

Οργάνωση: Δήμος Σερρών

Συμμετέχοντες φορείς (όχι περιοριστικά): Δήμος Σερρών, ΤΕΙ Σερρών, ΕΒΕΣ, Περιφερειακή Ενότητα Σερρών, Εκπρόσωποι Α’θμιας Δ/νσης Σερρών, Β’θμιας Δ/νσης Σερρών, Γ’θμιας Εκπαίδευσης.
Χώρος : Κτήριο Δημοτικού Θεάτρου “ΑΣΤΕΡΙΑ”, 10.30 πμ – 14.45μμ.

 


ΟΜΙΛΙΕΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ:

  1. Αγάπιος Χορταράς, «Τα Σέρρας: το δικό μας ψηφιακό μουσείο», 10ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών, […αρχείο .pdf]
  2. Πέτρου Στέλλα, Μεχάλα Χριστίνα, Σένια Αντζυ, Καρακώστας Ανδρέας, Γ’ τάξη του Γυμνασίου Νέου Σκοπού, «Η Ανάπτυξη του τόπου μας μέσω της θεραπευτικής ιππασίας», Σαρηβασιλείου Χαράλαμπος, Νικάκης Αθανάσιος, […αρχείο .pdf]
  3. Κεβάνι Μέγκι, Μπαλτζίδου Νατάσα, Τσατσούλα Ειρήνη, A’ τάξη (2012-2013) του Γυμνασίου Νέου Σκοπού, «Λίμνη Πεθελινού – Υδροβιότοπος άθλησης και αναψυχής», Σαρηβασιλείου Χαράλαμπος, Μπεκιάρης Δημήτριος, Καραγιαννακίδης Ιωάννης, […αρχείο .pdf]
  4. Τσολακίδης Ιωάννης, Αγγελάκης Χρήστος, «Γεωγραφικό σύστημα πληροφοριών για τη διαχείριση των αγροτεμαχίων περιμετρικά της λίμνης Κερκίνης», TEI Κεντρικής Μακεδονίας – Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΤΕ και Μηχανικών Τοπογραφίας & Γεωπληροφορικής ΤΕ, […αρχείο .pdf]

 ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & CITYBRANDING:

  1. Καθ. Αλέξιος Δέφνερ, «Ταυτότητες και branding πόλης: Πες μου τον ‘ανταγωνιστή’ σου να σου πω ποιός είσαι;», με τη συνεργασία των Θεοδώρου Μεταξά και Νικολάου Καραχάλη, Εργαστήριο Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολίτικης Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, […αρχείο .pdf]
  2. Γιάννης Σωτηρίου, «Αστική ταυτότητα και προσέλκυση επιχειρήσεων», […αρχείο .pdf]
  3. Αλέξανδρος Αραμπατζής, Εκδότης Ser-Free, Γενικός Διευθυντής Win ΕΠΕ, «City branding και ο ρόλος των free press», […αρχείο .pdf]
  4. Υψηλάντη Βασιλική Ζαφειρία, «E-citybranding», […αρχείο .pdf]
  5. Μοχιανάκης Κωστής, Προϊστάμενος Πληροφορικής – Επικοινωνιών Δήμου Ηρακλείου, «Ηράκλειο: έξυπνη πόλη, Από τον σχεδιασμό της ταυτότητας στη λήψη αποτελεσμάτων», […αρχείο .pdf]


 

Περισσότερες φωτογραφίες ……….

 

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & CITYBRANDING: Video – μέρος πρώτο (1)

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & CITYBRANDING: Video – μέρος δεύτερο (2)

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & CITYBRANDING: Video – μέρος τρίτο (3)

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & CITYBRANDING: Video – μέρος τέταρτο (4)

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & CITYBRANDING: Video – μέρος πέμπτο (5)

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & CITYBRANDING: Video – μέρος έκτο (6)

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & CITYBRANDING: Video – μέρος έβδομο (7)

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & CITYBRANDING: Video – μέρος όγδοο (8)

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & CITYBRANDING: Video – μέρος ένατο (9)