Τμήμα Πληροφορικής Δήμου Σερρών - HelpDesk
English
Ελληνικά
Τμήμα Πληροφορικής - Υποστήριξη
Τμήμα Πληροφορικής Δήμου Σερρών - HelpDesk
Καταχώρηση αιτήματος
Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;
Υποστήριξη σε πρόγραμμα (Software) - Επείγον - Αδυναμία εξυπηρέτησης κοινού...
Υποστήριξη σε πρόγραμμα (Software) - Χαμηλή προτεραιότητα - μπορεί να περιμένει...
Βλάβη/υποστήριξη σε Υλικό (Hardware) - χαμηλή προτεραιότητα - μπορεί να περιμένει...
Βλάβη/υποστήριξη σε Υλικό (Hardware) - Επείγον - Αδυναμία εξυπηρέτησης κοινού...
Προβλήματα σε δίκτυο - emails κλπ
Ανάρτηση στην ιστοσελίδα
Διερεύνηση αντικατάστασης ή παροχής εξοπλισμού
Προετοιμασία - Αρχικοποίηση τηλεδιάσκεψης
Παροχή αναλωσίμων - υλικών (μπαταρίες, καλώδια, τηλέφωνα, κλπ)
Θέματα πλατφορμών Υπουργείων (Διαύγειας, ΚΗΜΔΗΣ, ΙΡΙΔΑΣ, Μητρώου Πολιτών, GOVHUB κλπ)
Διεξαγωγή ηλεκτρονικών κληρώσεων
Συνεδριάσεις Δ.Σ. ΚΑΙ λοιπών Δημοτικών Επιτροπών
Θέματα τηλεφωνίας
Μετεγκατάσταση εξοπλισμού (λόγω μετακίνησης υπαλλήλου ή για άλλο λόγο)
Αναβάθμιση σε Windows 11 - Έλεγχος Η/Υ
Ψηφιακές υπογραφές
Άλλο αίτημα